Veelgestelde vragen

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?
Kies je producten, voeg ze toe aan je winkelmand en volg de stappen bij het afrekenen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via mail, de contactpagina of de chat functionaliteit als je iets wilt wijzigen of annuleren.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Je ontvangt een bevestigingsmail zodra je bestelling is geplaatst.

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Wij accepteren Paypal, Ideal, Visa, Mastercard, Maestro, VVV Cadeaukaart en Amazon Pay.

Is mijn betaling veilig?
Ja, we gebruiken beveiligde betalingssystemen om je gegevens te beschermen.

Kan ik achteraf betalen?
Nee, wij bieden geen achteraf betalen aan.

Verzending en levering

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €4,95 voor bestellingen onder de €49,-.
Bij bestellingen boven de €49,- is de verzending gratis.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, je ontvangt een trackinglink zodra je bestelling is verzonden als de koeriersdienst deze aanbied.

Klik hier voor meer informatie over ons verzendbeleid.

Retouren en ruilen

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, binnen 30 dagen na ontvangst. Zorg hierbij dat het product ongebruikt en in originele staat is.

Hoe stuur ik een product terug?
Volg de instructies in ons retourbeleid of neem contact met ons op.

Moet ik betalen voor de retourzending?
Ja, de retourkosten zijn afhankelijk van de grootte van je pakket.
Voor meer informatie kan je natuurlijk altijd een chatbericht of een mailtje sturen!

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Wij streven naar een terugbetaling 5-10 dagen na ontvangst van de retour.

Productinformatie

Zijn jullie producten duurzaam?
Zekerweten, we kiezen voor producten die energiebesparend zijn.

Hoe weet ik welke maat of variant ik moet kiezen?
Raadpleeg onze maattabel of productbeschrijving voor details.

Wat moet ik doen als een product defect is?
Neem direct contact met ons op, dan zoeken we samen een oplossing.

Contact en klantenservice

Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt ons bereiken via de chat functionaliteit, onze contactpagina of via e-mail:
markyourdeals@outlook.com

Hoe kan ik een klacht indienen?
Stuur ons een e-mail met een duidelijke beschrijving van je klacht, en we helpen je zo snel mogelijk.

Contactgegevens

Handelsnaam: KiesEco
Telefoonnummer: 0652647549
E-mail: markyourdeals@outlook.com
Adres: Nagtegaalplaats 17, 3312 AC Dordrecht, Netherlands
Btw-identificatienummer: NL004855666B04
Handelsnummer (KVK): 90941616

Contactformulier